Jaguar XFR-S Sportbrake îl provoacă pe Audi RS6 Avant la Geneva 2014

Autor: Oraan Mărculescu 25 feb. 2014 Prezentări

Salonul Auto de la Los Angeles a fost scena pe care Jaguar XFR-S şi-a etalat trăsăturile de felină pentru prima dată. Atunci, britanicii propuneau un concurent pentru BMW M5, iar acum, cu XFR-S Sportbrake, germanii sunt din nou în vizorul Jaguar. S-a schimbat doar concurentul vizat, şi anume Audi RS6 Avant. Asta nu înseamnă că Mercedes-Benz E63 AMG nu are motive de îngrijorare.

RS6 Avant, E63 AMG Estate, să vă văd acum.

XFR-S Sportbrake este primul model break construit de Jaguar sub sigla R-S, aşa că englezii au pus tot ce au mai bun în noul lor familist feroce. Propulsorul V8 de 5 litri livrează 550 CP şi un cuplu maxim de 680 Nm, suficient cât să satisfacă cel mai exigent tătic cool cu bani. XFR-S Sportbrake are nevoie de doar 4,8 secunde pentru parcurgerea plajei 0-100 km/h şi poate continua sprintul până la 300 km/h – viteză limitată electronic.

Scurt şi cuprinzător.

Toate resursele livrate de motor sunt gestionate cu ajutorul unei transmisii automate cu opt rapoarte şi tehnologie Quickshift, translatată de la Jaguar F-Type. Conform Jaguar, suspensia a fost resetată pentru a fi adaptată noii configuraţii de caroserie, la fel cum s-a întâmplat cu diferenţialul electronic şi cu sistemul DSC (Dynamic Stability Control).

În curând, tătici fericiţi pe serpentine.

Tot ce ştim despre interiorul lui XFR-S este că habitaclul primeşte o combinaţie de tapiţerie din piele şi inserţii din fibră de carbon iar portbagajul oferă un volum de 1.675 de litri, în cazul în care se rabatează spătarul banchetei din spate. Şi sincer, aceste detalii sunt arhi-suficiente.

Miau!

Jaguar XFR-S Sportbrake debutează la Salonul Auto de la Geneva 2014 şi va avea un preţ de pornire de 82.495 de lire. Iată un detaliu fără de care am fi putut visa liniştiţi. Vom reveni cu mai multe informaţii live de la Geneva, de la standul Jaguar. 

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide